جديدترين مدل هاي ميز لوازم صوتي و تصويري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 871
نویسنده : منو تو


 

ميز فضايي

اگر كمي حس خلاقيت داشته باشيد مي‌توانيد به راحتي از همه فضاي خانه حتي ديوار‌ها هم براي قرار دادن ميز تلويزيون استفاده كنيد البته اگر مدلي مانند طرح مقابل را انتخاب كنيد. همان طور كه مي‌بينيد اين ميز تلويزيون براي خانه‌هاي كوچك مناسب است چون هم از لحاظ اندازه در ابعاد كوچك‌تري ساخته شده و هم خصوصيت ويژه آن قفسه بالايي آن است كه به‌عنوان ويترين درنظر گرفته شده و نماي آن را منحصر به فرد مي‌كند.


  • حدود قيمت: يك ميليون و صد هزار تومان




 
خانه‌تان را از سادگي دربياوريد

يكي از خصوصيات خوب وسايل چوبي اين است كه هيچگاه از مد خارج نمي‌شوند و با گذشت زمان اصالت بيشتري هم پيدا مي‌كنند. اگر چيدمان منزل‌تان ساده است مي‌توانيد با انتخاب چنين ميز تلويزيوني تحول بزرگي در دكوراسيون خانه‌تان انجام دهيد. اين ميز از خطوط ساده و منظم تشكيل شده و قسمت بالايي و كناري به‌عنوان ويترين در آن تعبيه شده است. يادتان باشد اگر اهل جمع كردن آرشيو فيلم هستيد ميزي را انتخاب كنيد كه جايي مخصوص براي گذاشتن آرشيوتان داشته باشد.


  • حدود قيمت: 750 هزار تومان




 
ميزهايي با لبه گرد

اگر فضاي منزل‌تان خيلي بزرگ نيست يا رفت‌وآمد در خانه‌تان زياد است، هنگام خريد ميز تلويزيون بهتر است مدلي را انتخاب كنيد كه لبه‌هاي تيز نداشته باشد چون ممكن است هنگام رد شدن به افراد به‌خصوص كودكان آسيب برساند. براي چنين فضاهايي ميز‌هايي با لبه‌هاي گرد ايده‌آل و مناسب است.


  • حدود قيمت: 560 هزار تومان



كوچك يا بزرگ؟

اگر ارتفاع مبلمان‌تان كوتاه است ميزي را انتخاب كنيد كه با قرار دادن تلويزيون روي صفحه متناسب با محل نشيمن شما باشند تا چشمان‌تان از تماشا كردن صفحه تلويزيون خسته نشود. يكي از خصوصيات ميز تلويزيون‌هاي كم ارتفاع اين است كه اگر دوست داشته باشيد مي‌توانيد به راحتي جلوي آن‌ها دراز بكشيد و تلويزيون تماشا كنيد بدون اين‌كه خسته شويد. هر چقدر ميزتان بزرگ‌تر باشد تركيب و آرايش فضاي آن با توجه به قفسه‌هايي كه به‌طور معمول در آن‌ها تعبيه شده زيباتر به‌نظر مي‌رسد. البته اين بدان معنا نيست كه ميزهاي كوچك‌تر اين اجازه را به شما نمي‌دهند، اگر خانم خوش سليقه‌اي باشيد با اضافه كردن چند عنصر زيبايي از كوچك‌ترين‌ها هم مي‌توانيد بهترين چيدمان را بسازيد.



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , دکوراسیون , ,
:: برچسب‌ها: مدل میز تلویزیون , میز تلویزیون , جدید ترین میز تلویزیون ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: